29 Mart 2008 Cumartesi

Agent Smith - Why do you persist?

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Artik hic yazmiyorsan blog una. Arada bir yeni bir şeyler okuma umudu ile giriyorum ama ...
Neden yazmiyorsun bilmiyorum su siralar sanirim finaller sarip armalamistir senide ancak yazarsan en azindan ben cok mutlu olacagim cunku snein yazilarini okurken kendimden bir seyler buluyorum o yazilarda hatta tavsiyeler, sonuclar buluyorum...
yeniden yazman dilegiyle...

FG- Bilkent, Isletme

spooky dedi ki...

why do you persist :DD

2 aydır oldukça yoğun olmamdan, akademik hayat ve sosyal hayattaki aşırı yoğunluktan.. ama madem bu kadar heveslisin bir yazı okumak, sana dergimizin 4. sayısı için yazdığım son yazıyı gönderebilirim belki hoşuna gider, bunun dışında hazirana kadar yoğunluğum sürüyor, hayat işte :)

Adsız dedi ki...

memnun olurumm...
fyuksel@ug.bilkent.edu.tr