4 Aralık 2008 Perşembe

Amaninn dedim kendi kendime dün.. depik mimlemiş beni.. İkinci kere mimleniyorum, heyecanlandım tabii.. Diyor ki bana, adım adım açıklamalarla:

Mim Şartları ( :))) )
- Kendinize en yakın kitabı alın.
- Sayfa 56’yı açın.
-5. cümleyi bulun.
- Cümleyi bu kurallar ile birlikte yayınlayın.
- En sevdiğiniz, en moda veya en entellektüel kitabı seçmeyin, en yakınınızdakini alın.

ahanda yazıyorum:

"Fred ve George'un yatak odasından gelen küçük patlamalar ise tamamen normal sayılıyordu."

"Harry Potter ve Sırlar Odası"

Ne, ne var..?! Harry Potter okuyorum ben :))

3 yorum:

rebelon dedi ki...

valla hei pıtırı ben de seviyorum:)ne var yani içimdeki çocuk işte.

Adsız dedi ki...

puahheheuhohah :))) bu arada birilerini mimlemeyi unutmuşsun -_-

spooky dedi ki...

@depik
aynı soruyu mu sorucam?? kimleri mimleyim fazla okurum var mı benim yaaa??

@rebelon
yahu harry potter sürükleyici,fantastik uzun uzun düşünülmüş bi seri.. potter mania!!

bu arada seni mimlerim depikle birlikte artık :))