9 Aralık 2008 Salı

Arog

Arog: Cem Yılmaz düşünmüş ki ben Gora'nın gazıyla bir kitle yakalarım zaten. Sonra tekrar düşünmüş ki ben bir risk alayım ve filmdeki tüm esas esprileri fragmanlara serpiştireyim de bunun dışında esprim kalmıyor zaten, başka da çarem yok. Sonra sonraaa, tekrar düşünmüş ki ben bu filmi tam da bayram tatiline denk getireyim de izleyicim bir de ordan artsın, belki kotarırım.

Olmamış, olamamış, olabilememiş..

Samimiyetle söylüyorum ki Dünyayı Kurtaran Adamın Oğlu'na daha çok gülmüştüm.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

beklentimden düşük olmasına rağmen en iğrenç filmlere bile güzel diyen bir pozitif izleyici olarak çok güldüm ayrıcana başka espri yoktu deme vardı -_-

spooky dedi ki...

tüm beylik esprileri köylü kurnazlığıyla fragmanlarda kullanıp adeta izleyiciyi enayi yerine koyduğunu düşünüyorum depikcim :)

ayrıca recep ivedik'e yapılan eleştirilerin onda birini bile yapmadılar arogda..

ha, bana kalırsa da recep ivedik başarılı hem de çok başarılı.. hem kıyıdan köşeden sinamacı kimliğimle hem de normal bir sinema seyircisi olarak arogdan çok daha başarılı o da.. ve herkesler duysunki recep ivedik 2 yi bu sefer sinemada ilemek istiyorum :))