1 Eylül 2008 Pazartesi

Zengin kız - Zengin erkek

Neden hep zengin kız- fakir erkek veya tersi hikayeler vardır ki.. Bunu düşündüm ve zengin kız - zengin erkek hikayelerine başladım. Eğlendiriyor beni hikayeleri, en beğendiğimi de senaryo yapıcam. isteyenler msj atabilirler ama :D İnsanın yaptığı şeyi eğlenerek yapması çok hoş bir şey..

Bir de penguen'deki Dudlulu Postası'nı kaçırmamalı insan, her hafta ilk onu okuyorum. Güldürmek zor iş çünkü..

Sinemada özellikle seyirciyi ağlatmaktan kolay bir şey yoktur. Genelde aynı şeylere üzülünür çünkü. ama güldürmek, ama güldürmek.. Zor iş, zor..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

selam
yazılarını çok sevdim ya :)

dediğin gibi insanlar genelde aynı şeylere üzülür ayrı dünyaların insanları her zaman yürewk tırmalayıcıdır artık alışıldığı için kafa ütüleyicidir.Yazarsan şu bahsettiğin hikayeleri burda da yayınlaa...


takipçinim :))

spooky dedi ki...

çok teşekkürler efendim arada yazıoruz işte hatırladığım zaman bir blogum olduğunu.. bitrince bi şekilde ulaştırırım senaryoyu ama ismi "böğürtlenli cheesecake" olacak, dün kararlaştırdım :p

maşallah blog enflasyonun var ama sanırım ben de kendi yazıların olan bloga takılırım arada :D