15 Mart 2007 Perşembe

esará mia colpa, se cosi é?"

bu haftanın panoraması..

allora, andiamo:

geçen salı 8 saatin hepsine girerek kendi adıma ulaşılması güç bi rekora imza atmış, Türkiye'de güzel şeyler de oluyor dedirtmiştim; bu (geçen yani) salı 5 derse girmeyi başarı saydım; italyanca beni çok heyecanlandırıyordu; dağınık, doğaçlama dil ama konuşması hoşuma gidiyor çok... Bi de uzata uzata söylemek kelimeleri, geçen hafta ilk cümlemi kurdum bu hafta boyunca gevezeliğim tavan yaptı italyanca da. Dün, bütün günümü bugünkü sınavına ayırdım ve sonuç kendi çapımda: Benissimoo!

nerdenn nereye; ilk haftaları hatırlıorm:
-evettt, sonraki kelimemiz tragetto..
- trajedi demek di mi hocammm
- hayır, arabalı vapur demek

- vay anassinooo


Allahım, Kaan'la bu hafta oldukça komikti. Yurt hatıralarını anlatıp durdu. Hazırlıkta okuyan kıro arkadaşıyla yaşadıkları.. Hala aklıma geldikçe gülüyorum, bazen derste de tutamıyorum kendimi

Abii, herif hazırlıkta, ingilizce isimleri bile bilmiyor; bi gün geldi bana: "abi, John ne demek" diyo

- Who are you denince soyismini söyleyeceksin
- i am a Çakmaakkk
- "a" koymıcaksınnn!

- Argadaşlaarr,ben yemekten gısmam.. Herşeyimizi paylaşacaz odadaki taam mı?
bu eleman Kaan ların buzdolabındaki kolaları içer, herşeyi götürür; sonra kaanlar bunun bir sucuğunun yarısını kahvaltıda yiyince:
- siz benim sucuklarımı yimişinizz!

Kaan calculus çalışırken; bu eleman (evet gene aynısı)çoraplarını çıkarmış ve tekini calculus kitabının arasına bir anda kitap ayracı gibi koymuş. Kaan şaşkın bi şekilde arkasına dönmüş ve eleman kıro bi gülüş atmış (muhaa- şakaaa hesabı) Bunu bana yapıcak biri ve ben onun kafasını kalorifer peteğine sıkıştırmayacam...

Kaanın hala kankası olan 2 materyalist eleman var, baba parası yemenin en ekstrem örneklerini veriolar. Bi gün bunlar biber den chicken n chips sölemişler.. Kaan da görmüş yerlerken ve "aa bu ne ben de ısmarlayacam, adı ne" diyince "sepette tavuk" ismi demişler. Kaan siparişi öle vermiş ve harbi gelmiş chicken n chips :)) aklıma derste gelenlerden biri, tutamıorm kendimi yaw

Kaan, sosyoloji sınıfında hoşlandığı kızı serviste görmüş, yer vermiş; kız teşekkür ederken kafasını vurmuş. "Abi ben ne talihsiz adamım yaw" diye dert yandı bana

Bir de; Kaan bi seferinde aynı anda hem kafasını vurmuş, hem de dilini ısırmış. Konuşurken aklına geldi. Ulan komik ama kötü beaa :))) olsun komik olması daha ağır basıyor
*****************
İtalyanca sınavında, sebepsiz gıcık kaptığım çocuğun lensi çıktı; geçen hafta doğru cevapladığım sorudan sonra cayıp başka cevap söyleten çok bilmiş eleman gözlemciden cebi açık diye azar işitti bir de fakir babası gibi millete kopya dağıttım sınavda: İktisattaki bi eleman kankası iki kızla sınava geldi, aynı bölümdeler ve bizim sınıftalar. Eleman ii çalışmamış, çaresizliğe düştü, tutaştı bi anda. Boğum boğum olan kız kopya vermedi, fake sarışın-lens kişilik ikinci kız da kalkarken tam kopya verecekti hocadan tırsıp o da sattı elemanı. Ben 45 dakikada bitirmiş arkadaşla geyik yaparken bu benden yardım istedi. Eee arada bi sıra boşluk var açtım kağıdı göremio; baktım olmucak cevapları sırayla silgiye yazıp gönderdim. 3-4 posta sürdü bu böle; eskiden olsa asla böle bişey yapmam; tırsarım yakalanırım, şöle böle olur, 0'ı basarlar acımazlar vb, vb.. Ama olsun banane ya dedim, adam zorda; elime mi yapışcak!

yapışmadı ama silgi mundar oldu..
**************
Aynı gün içinde geleceğim hem çok parlak geldi, hem de yokmuş gibi; tırstım biraz..
**************

Dün babamın doğum günüydü; unuttum, Allah beni bildiği gibi yapsın. İtalyanca'ya da bari böle bi armağan vereyim diye kastım -ne kadar çocukça, salakça derseniz deyin, umrumda değil - Bugün de 2 kişiyi çalıştırdım sınavdan önce; zira sözüm vardı ve ben sözlerinde duran biriyim
**************

Mantık çok sıkıyor, duygular da aldatıyor, hislerim beni -ne yazık ki- hiç yanıltmıyor; bu da kıssadan hissem..

*************

Bir de şunun farkına vardım: İnsanlara bize değer verdikleri oranda değer vermek asil ve yerinde bir davranış... Yoksa yıpranmış paçavralara dönüyoruz; haksızsam haksız diyin.. Gerçekten, gocunmam yani... Aptal durumuna düşmektense, "abi sen de amma gurur yaptın beaa" denmesine göğüs gerebilirim, zira bunun gurur yapmak olmadığını ben kestirebiliyorum; öz-saygı olmasın sakın...

Hiç yorum yok: