13 Haziran 2007 Çarşamba

Bundan sonra yemeklerimi kendim yapacam. Tembellik etmemek lazım, sonra ağır faturalar çıkabiliyor… Yemeği söyledik, küsüratlı bişey tutuyor ben de para üstünü tam almak için bozuklukları ekleyip öyle verdim paranın üstüne. Adam 50 liliği ve bozukluğu aldı; alış o alış. Noluyo dedim, adam uyandı Allahtan. Pardon tam verdiniz sandım diye. Yaw şu seçimler yapılsın bitsin, halkın kafası çok karışık, toplumda infial var…

İlk senemi hatırladım. Bu sipariş mevzularıyla ilgili ne anılarımız vardı be. Pideci evin adrsini ezberlemişti.

- Eeee ben 1.5 kıymalı sölücektim.. Adres: XXXXX Mah, XXXX sitesi, D blok, ……
- No 12 de mi abe?
-evet aq, evettt,

kebap yiye yiye şivem bile değişmişti o sene… Ünlü türkücü Berkin Ramses….

Hatta 100 metre ilerdeki Domino’s a abone olduğumuz zamanların ardından eve annem gelince, sipariş vermez olduk. Bu duruma canı sıkılan adamlar evi aramışlar bir gün ve annem çıkmış.

- Berkin bey niye artık sipariş vermiyor, yoksa pizzalarımızdan şikayeti mi var?
Annem: yok evladım, onun annesi geldi

Yalanım varsa şurdan şuraya sipariş vermek nasip olmasın…

Hiç yorum yok: