25 Ocak 2007 Perşembe

CS WARS EPISODE 3- REVENGE OF THE STARS

Dünü olası section değiştirme senaryolarıyla örülü bir şekilde tükettikten sonra bugün sabahın onundan beri ayaktayım. Harbi yeni geldim eve ve çokkkk yorgunum…

Yok lan yorgun değilim; alışmış kudurmuştan betermiş gerçekten de. Bu enerjikliğim beni bile oldukça korkuttu. Sabahın onunda geldim okula; dünkü tüm planlarım gözlerimin önünde dolan kotalarla uçup gitti bi anda. Ulannn fiziği alamıcaz; ulannn İtalyanca 14 olmuş; ulannnn sosyal psikolojiye yer kalmadııı derken; ve randevuya son 20 dakka kala elimde uçup giden planlarım varken bir mucize gerçekleşti sayın arkadaşlar…

Gün’le aynı anda girdik laba. Onun değiştireceği section benim istediğim ve full dolu olan sectionlardan biri. Ben çıkacam aga ordan gel al dedi. Tüm sectionlar lego gibi kenetlendi; aldım ama salak program bizim bölüme 5 dersen fazla vermeyince yarına kaldı almam gereken bi ders. O dersi de alınca yazarım artık; nazar değiyo be sonra

Millet güle oynaya derslerini alırken dikkat ettim de bizim bölümde ders seçmekte olan öğrenci ile tekmeye kafa uzatan futbolcu arasında pek bi fark yok. Taraftar da arkamızda değil; başkanın desteği de azalıyo (“yabancı dilleri saymam looo” diye dedikodular aldık) Hatta bu dedikodular öyle bi yayılmış ki: arkadaştan bana; benden tüm bölüme yayıldı. En sonunda Berrin Hoca dayanamamış ve benim doldurduğum Kaan’la konuşurken patlamış:

Kaan: Hocam ben şey sorcaktım; yabancı diller cumulative’e katılıo muuu?
Berrin Hoca: Yaaa; Berkin söylüyo de mi bunu size!!

Saat akşam sekiz oldu; gülmekten ve geyikten yorulduk. Kaan zaten 3 de gitti eve; Serdar’da uçağa yetişti 7 de… Durakta beklerken çok susadım. Eve dönmeden de canım bira çekti. Aldım geldim; içtim biraz biraz. Gözlerim yanmaya başladı, şaşırdım ben bu işe. Yarın sabahın ilk ışıklarıyla bölüm sekreterliğindeyim; alıcam o dersiiiiii

Hiç yorum yok: