13 Aralık 2006 Çarşamba

Youtube

Bugün derse girmekle girmemek arasında pek bi fark göremediğimden, girmemeye karar vermiştim taaa dünden. 12 saat uyudum. Son zamanlarda hiç bu kadar dinlendiğimi hatırlamıyorum. Ama akşamüstü tekrar okula doğru yola koyuldum. Aslında çok hoştu... Herkes 17 30 da okuldan çıkıp biryerlere kaçmanın telaşındayken ben bir telaşla okula gidiyordum. Telaşımız bbyk yazarlar toplantısı. Ama tatlı bir telaş tabii. Toplantı 1 saat sürdü ama ben "ulan 1 saat için onca yolu çektim okula geldim" havasında değilim. Aksine öyle bir huzur vardı ki içimde 15 dakika da sürseydi toplantı benim için farketmezdi. Dün Ozan'ın konseri gerçekten çok güzeldi. İçime dolan huzur da belki bunun içindi. 1.5 saat de olsa tüm dertlerden, sıkıntıdan, telaş ve yorgunluktan uzaklaşmak... Ozan kendi şarkılarının yanında Güneş(Davenport) hocanın da bir şiirini bestelemiş. Her ne kadar David(Davenport) dan hiç hoşlanmasam da eşi sanatın ve sanatçının dostu kıvamında bi insan.. Ozan'ın da başarılarının devamını diliyorum buradan :)

Soğuk soğuk soğuk... Hava çok soğuk bu gün de.. Ama youtube den gülecek birşeyler çıkarmak gayesindeydim.. Buldum da. Canlı yayınlar:

http://www.youtube.com/watch?v=Tqi2iaFLMGE&NR

http://www.youtube.com/watch?v=o5IdH6vOJG8&mode=related&search=

Bir de belirtmeden geçemiycem: Youtube'de dolanan Mizah Klubü'nün videosu berbat ötesi bir şey. Yani gülmek için çok kastım ama olmuyor. Kamera görünce doğaçlama yeteneklerini harika(!) sergilemişler. Link vermiyorum çünkü gerek duymuyorum. Merak eden hemen bulur gerçi de, izlemek sabır gerektiriyor. Bu da bir anektoddur... Hayır asimptot diil anektod...

Hiç yorum yok: