10 Aralık 2006 Pazar

Pazarrr, dertlerim azarrr!

Pazar gününü kendime ayırma planlarım suya düştü, saat bir gibi proje grubumdan gelen telefonla uyandım. Hemen görev aşkıyla okulun yolunu tutayım dedim. Ama eve geri dönmem 7 yi bulunca artık pazardan geriye pek de bişey kalmıyordu hani...

Bugün aslında pek de bişey karalamak istemiyorum... Sinirle traş olurken kendimi biçmem dışında pek de kayda değer bişey olmadı. Yarın beni görenler meyve bıçağıyla traş olduğumu falan düşünecekler, ama olsun. Favorilerimden akan kanı görünce aklıma Kaygısızlar'ın kült esprilerinden biri geldi, paylaşayım da neşelenin veya "ayy hiçç komik diilll" diyin :)

http://www.youtube.com/watch?v=QEMt0Md6g-s

Ağlanacak halime tebessüm ederken, o kurbanlık koçu görünce(serbest çağrışım mı, evet) ekşide koç burcuna bakayım dedim bi... Demez olaydımm: koç burcu/koç burcu erkeğindeki tüm entrylerin silinmesi için dava açıciyymm! Çok ciddiyim... Deşifre olmak hiç hoş diil çünkü :) Okuduğum her entry, her yorum... bravo size çok ii gözlemcisiniz gençler diyor ama yine de bazı entry lerde acımasızlık ve abartı sezdiğimi söylemeden de geçemiyorum. Ben de itusozluk de cupid mahlasıyla(!) çiziktirmemden beri barışmaya başladım ekşicilerle. Ama bir seferinde ekşideki dallamanın birinin Carl Sagan hakkında yazdıklarını okuyunca kan beynime sıçramıştı. O zaman aklıma şöyle bi soru geldi: Tamam ii hoş; bazılarınız harika yazıyor, bilgilendiriyor(humanities1 deki başarımın kaynağı), geyiğin hasını yapıyor ama bazılarınız da pek hırbo canım. Ayrıca bazı -ciddi- konularda senin topluma karşı ahlaki sorumluluğun ne (veya var mı) ki bilip bilmeden premature düşüncenle yazıyorsun? Hayatını ekşiye odaklayanlar da var belli ki(öss 2006 sonrası online şahidiyim bunun) Bunları saymassak ekşi benim için bazen güvenilir ve samimi bi kaynak, bazen geyiğin hası; ama korkarım bazen de çok tepkimi çeken sorumsuzlukların kaynağı...

Astrolojiyle ilgileniyorum... Ama bu gazete eklerindeki yorumlar falan deil tabii ki. Yani düşünsenize, yeryüzündeki milyonlarca koç burcuna aynı günde "hiç beklemediği bir kişiden destek gelmeyecek" veya her terazi burcu için "gerilimsiz ve rahat bir gün" olmayacak. Ama beni etkileyen şu: yıldızlar, gezegenler, zartlar, zurtların(doğumdaki) konumlarının kişilikleri etkilediği konusunda çok güçlü bir kanı uyandı bende artık. Neysem, ne kadar belirgin özelliğim(kendimin de kabul ettiği, iyi veya kötü) varsa incelediğim her koç karakteristiğinde mevcut ve bu epeyce korkutucu aslında(en ii anlaştığım burçlar aslan ve yaymış çünkü onlar da ateşşş grubuymuş :p). Hani bazıları okur bunları etkilenir ve o karakterlere bürünmeye çalışır veya ne biliim uğurlu rengi, hoşlandığı müziği falan burcuna göre belirler. Öyle diil, kendini okumak gibi bişey benimkisi ve şaşırıp tırsmak birden. Mistik mi? Yoo, o kadar da değil ama ilginç.

Ne diyeyim, zodyaklar kovalasın beni...

Hiç yorum yok: