17 Aralık 2006 Pazar

Yeni telefon, yeni hayat?

Sonunda yeni bir cep almayı başardım. Haklı gururumu arkadaşlarla paylaştım hepsi beğendi hatta birisi dedi ki "eh abi artık bununla kendi filmini bile çekersin"

"Yeni bir telefon yeni bir hayat" felsefesine nerden kapıldım? Herşey bir anda oldu açıkçası. Telefona numaraları kaydederken yıllardır rehberimde boşu boşuna yer kaplayan numaraları niye silmediğimi sordum kendime. Yani neydi onları hala rehberde tutan? Vefa mı, benim melankolilerim mi, "belki ararlar hiç olmassa bir sefer daha" düşüncelerim mi, iyi niyetim mi, hatıralara ve geçmişe körü körüne bağlılığım mı, bencilliğim mi hala anlayamıyorum.

Epey bir temizlik ve düzenleme yaptım rehberde. Hayatıma yeni katılan insanları ve ailemi ilk başa aldım. Sonra en iyi arkadaşları/dostları ekledim. En sonunda da kararsız kaldığım eski fellas'ları ekledim. Malum; hafızası daha iyi bu telefonun son kararları verene kadar yer işgal edebilirler... Mesajlar en zor kısımlardan biriydi bu arada. Ben kolay olanı seçtim: Hepsini sildim. Uzun uzadıya düşünmekten bir alışkanlık doğuyor çünkü

Oooo bu telefonun on parmağında on marifet (tıpkı ben :P ) radyosu varrr, mp3 dinliosunn, 2 mp kamerası varrr (kararlıyım çekicem bir kısa film onla) fotoğraf çekiyoo,ses kaydedio, nete girio, msn e bağlanıo, çorba bile yapar heralde... Hayatıma katılan son güzellik oldu (çok mu materyalist olduk) Yeni olana karşı ilgi bu yaw düpedüz; geçer heralde. Biz değil miyiz yeni aldığı pabuçlarla yatan, kullandığı şeyle işi bitince hemen muhafazasına koyan (bayatlar sonraa) yeni bir ortamda kimseyi tanımazken en yapmacık tavrımızla olanca nezaketimizi ve 32 dişimizi harman eden, çıktığımız kişiye ilk zamanlarda gökten inmişcesine hayranlık besleyen ve abartılı sevgi gösterilerinde bulunan, sonra o tutkuyu monoton bir alışkanlığa dönüştüren, değerleri değersizleştirip ilişkileri yozlaştırıp samimiyeti süpüren, gerçek samimiyete ve iyi niyete artık(!) inanmayıp bunu gösterenlere şüpheyle "oynuyo la bu" diyen ve sonra da "ah azizim dünyada iyiler kalmamış", "insanlık ölmüş", "kötülük hamile kalmış" vb, vb zırvalarıyla kendi öldürdüklerine ağıt yakanlar? Biziz yaa, hadi kabullenelim artık.

Bu telefona gözüm gibi bakıcam, hatta nüfusuma geçirecem. Her mesaj geldiğinde aynı heyecanı duyacam. Ayarlarını çok iyi yapacam. Bir de kılıf alıcam ki, dışardaki kirden, tozdan, pastan koruyayım onu. Yeninin verdiği çocukça heyecan işte

http://www.youtube.com/watch?v=G25HUO6KFNY

Hiç yorum yok: