20 Aralık 2006 Çarşamba

Diyoouusunnn

WE ARE OUR DESIRES*

Bugün neredeyse 1 haftadır gördüğüm rüyayı yine gördüm. Bu sefer "ulan bu nası şey, korkmaya başladım artık" diyeceğime biraz psikanalistliğimi(!) konuşturayım dedim. Rüya nası bişey, şöyle bişey: Babamla arabada yolculuk ediorz, yolculuk esnasında uçsuzz bucaksız bir uçurumun kenarından geçerken( korkuluk falan yok, büyük ihmal :P ) sola kırıp babam yola devam edecekken, ben devamlı sağa kır(da uçurumdan aşağı yuvarlanalım)diyorum. O her seferinde normal bi şekilde yola devam ediyor ama ben acayip bir stres yaşıyorum. Ortam da evlere şenlik: Güneşin batma anı; bulutlar koyu turuncu, yolda başka hiçbir araba yok...

Kendimce anlamını buldum rüyanın (ailenizin korsan psikanalisti olarak): O yol babamla benim ilişkimizi simgeliyor,uçurum anlaşmazlık kavga falan; normal güzergah da benim ilkokulda babamla sürdürdüğüm örnek baba-oğul ilişkisi... Sanırım babam ne kadar normal bir ilişki isterse istesin dayatan benim olmaması için ve huzursuzluk çıkarmak istiyorum uçuruma yuvarlayarak arabayı. (bu alegoriyi tuttum, tamamen kendi yaratıcı bilinçaltımın ürünü)

Valla sır kapısı tadında oldu biliyorum ama gerçek. Önlem almak lazım, bir daha görmek istemiyorum aynı rüyayı.

*Sigmund freud...

TIKKY OLUNMAZ, TIKKY DOĞULUR

Yemekten sonra baktım ne göreyim: mutfakta boy boy ayvalar. Eh yeriz artık, finallerden önce son bir alıştırma, sonra nasıl olsa...

Verilmiş sözlerim 2. döneme kadar sarktı. 2 senaryo + bir tane Shakespeare sunumu. Hadi bakalım kolay gelsin. Zaten 2 hafta tatilim var bari bir haftasını kullanabileyim. Finaller de başlıyor... 25 aralık-8 ocak. Hele 8 ocaktaki tam manasıyla bir final. Şimdi IR çalışmaya niyetlenmek niyetindeyim... Ama nedense içimden çalışmak gelmiyor. Ama olsun içimden bu şehirden kendimi kurtarmak gelirken canım Bilkent'ten hiç mi hiç ayrılmak istemiyor. Seviyorum ben okulumu bea çevremi de seviyorum, hatta tikky'leri bile çok samimi buluyorum artık. Kararımı verdim(tamamen okuldan etkilenilmiş bir karar bu, akıl sağlığım da yerinde). Kızım olursa bi tikky ismi koyup, gerekirse özel mi özel hocalar tutup onu kültürlü bir tikky haline getirecem. Hummersa hummer, cipse cip. İçinde kaybolsun farketmez, alıcam kızıma. Yaşadığı bütün duygularına ortak olucam, sevinecekse, üzülecekse, oha falan olacaksa onunla olacam, beraber kal gelicek bize. Hayattaki yıldızları sadece converse pabuçlarda aramasını sağlayacam. Kış soğuğunda dışarlarda sersefil olmasın diye eve solaryum odası alıcam. Herşeyi son moda olmassa hayata küser, en pahalı şeyleri alacam. Saçlarını kanarya sarısı yapması için baskı kuracam. Ve bilkentte okutacam, kararım kesindir... İşte bu kadar fedakar bi baba olucam ben!

Hiç yorum yok: